loading...
همه چی موجوده
ماتیس بازدید : 44 یکشنبه 04 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 


قیمت : 13420000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 


قیمت مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12


 


مبل راحتی 8 نفر

 

 

در هر خانه‌ای یک دست مبلمان راحتی یا سلطنتی وجود دارد که یکی از اصلی‌ترین اجزای دکوراسیون منزل به حساب می‌آید. امروزه سبک‌های مختلفی از مبلمان در بازار موجود است که مبلمان‌های مدرن بسیار بین ایرانی‌ها پرطرف‌دار است. 

خلاقیت در طراحی، اولین ویژگی است که با نگاه به این محصول در ذهن بیننده نقش می‌بندد. این محصول نوعی مبل راحتی بوده که با نام کد «Ch12» به بازار عرضه می‌شود. این محصول برای نشستن 8 نفر طراحی شده است که شامل دو کاناپه سه‌نفره و دو مبل یک‌نفره می‌شود.

پارچه مبل اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد زود فرسوده می‌شود. همچنین زیبایی و جلوه مبلمان از بین می‌رود و این امر موجب می‌شود تا شما دوباره هزینه کنید یا رویه مبل را تعویض کنید و یا مبل جدیدی خریداری کنید. از روکشی چرم پارچه برای این محصول استفاده شده، این روکش طراحی زیبایی داشته و به‌راحتی آلودگی را به خود جذب نمی‌کند؛ برای تمیز کردن گردوغبار از روی صندلی از دستمال خشک استفاده کنید و همین‌طور برای گوشه‌های آن از جاروبرقی استفاده کنید. 

 

با نشستن بر روی این مبل اولین حسی که به فرد منتقل می‌شود راحت بودن است. این راحتی به دلیل  اسفنج های یورولوکس که در قسمت نشیمن و دسته‌های  آن کار شده است. از مزایای آن قابلیت انعطاف‌پذیری بالا و نیز مقاومت بسیار بالای دارد. این نوع فوم در اثر استفاده‌ی طولانی مدت قابلیت ارتجاعی خود را از دست نمی‌دهد و حالت فشرده پیدا نمی‌کند؛باید به این موضوع هم اشاره کنیم که از چوب راش گرجستان برای ساخت این محصول استفاده شده است. چوبی که ظاهر خوبی به این مبلمان بخشیده و کیفیت آن را هم بالا برده است.

لمسه دوزی

همان‌طور که در تصویر کالا مشاهده می‌کنید در تکیه‌گاه این ست لمسه‌دوزی شده است. چرا برای شما سوالی پیش بیایید که لمسه‌دوزی به چه معنا است.در اصطلاح به فرم دادن پارچه به‌صورت لوزی شکل و کوبیدن دکمه، گل‌میخ و... بر روی آن گفته می‌شود. این کار باعث برجستگی و فرورفتگی بر روی کارشده و ظاهر زیباتری به آن می‌دهد. لمسه‌دوزی بر روی پارچه‌های چرمی یا مخمل دوخته می‌شود که باعث می‌شود ظاهر مبل شیک‌تر شود. این پارچه‌ها باید از دوام خوبی برخوردار باشند. طرح‌های پارچه معمولاً باید ساده باشد تا زیبایی کاربر روی آن دیده شود.

تختخواب شو

مبل‌های تختخواب‌شو گزینه برای خانه‌های کوچک یا فضای کار شما به حساب می‌آیند. شما با خرید یک مبل تختخوابشو به راحتی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. سه نقره این ست راحتی که در تصویر مشاهده می‌کنید قابلیت تختخواب‌شو دارد. فقط کافی است که تکیه‌گاه آن را به هل دهید خواهید دید که کاناپه شما به یک تخت‌خواب راحت یک‌نفره تبدیل می‌شود.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12
مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12
مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12
مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12
مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12


 


 























































مشاهده همه








(function(){ google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,q,f,h,k,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var l=b.querySelector("div"),m=l.querySelector("div"),c=0,g=l.scrollWidth-l.offsetWidth;if(0

تصاویر بیشتر برای مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








مشخصات، قیمت و خرید مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 ...





خرید اینترنتی مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 و قیمت انواع مبل متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مبل متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.





مبل دیجیکالا | مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 | مطلب خوب





مبلمان | مبل دیجیکالا. ... مبل دیجیکالا | مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12. دکوراسیون > مبلمان. ذخیره شده در مجموعه های: مبل دیجیکالا. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما ...





لیست قیمت مبل راحتی 3 نفره مدل پریزما کد ch12 - ترب





مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12. ۱۱٬۵۶۰٬۰۰۰ تومان ۱۱٬۹۶۰٬۰۰۰ تومان. ۴% دیجیکالا. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch15 |. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch15.





لیست قیمت مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch18 - ترب





مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch17. ۱۰٬۷۶۴٬۰۰۰ تومان ۱۱٬۹۶۰٬۰۰۰ تومان. ۱۰% دیجیکالا. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 |. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12.





مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 فروشندگان و قیمت مبل





٪3. 11,960,000. 11,560,000 تومان. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش.





مشخصات، قیمت و خرید مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch15 ...





خرید اینترنتی مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch15 و قیمت انواع مبل متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های مبل متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.





قیمت و خرید مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch18 - دینگولند





خرید اینترنتی مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch18 و قیمت انواع مبل متفرقه از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های مبل متفرقه با بهترین قیمت در دینگولند.





مبل راحتی 8 نفره | مبل - خرید انواع کاناپه و مبل راحتی، ...





خرید انواع مبل و کاناپه تختخوابشو، راحتی، شیک، فانتزی و مدرن در مدل های تکی و دو نفره با قیمت مناسب از دینگولند |☀ارسال رایگان ☀ضمانت اصل بودن کالا.





مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch15 - هر چی بخوای هست





۲ روز پیش - مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch12. ۱۱٬۵۶۰٬۰۰۰ تومان ۱۱٬۹۶۰٬۰۰۰ تومان. ۴% دیجیکالا. مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch15 |. مبل راحتی 8 نفره مدل ...





مبل راحتي 8 نفره مدل پريزما کد ch12 - ارزون یاب





مشخصات. نحوه ارسال, تحویل اکسپرس دیجیکالا برای تهران و پست پیشتاز برای شهرستان. آدرس, تهران – خیابان ولی‌عصر – بالاتر از میدان ونک – خیابان عطار – میدان ...





مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch17 - کیا کالا





خرید اینترنتی مبل راحتی 8 نفره مدل پریزما کد ch17 و قیمت انواع مبل متفرقه از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های مبل متفرقه با بهترین قیمت در کیا کالا.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو