loading...
همه چی موجوده
ماتیس بازدید : 143 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ 


قیمت : 12800000 تومان


برند : Sony


خرید پستی تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ 


قیمت تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی  مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ


 


نقد و بررسی تخصصی

مدل 49X7000E  یکی از محصولات جدید برند سونی است که امکانات و قابلیت‌های فراوان و کاربردی دارد. این تلویزیون تصویر را با کیفیت فوق‌العاده نمایش می‌دهد و سیستم صوتی پیشرفته‌ی آن نیز مکمل کیفیت تصویر 4K است. از طرف دیگر سیستم عامل لینوکس و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

معرفی

مدل KD-49X7000E  محصولی از برند شناخته‌ی شده‌ی سونی است که از لحاظ کیفیت تصویر، صدا و امکانات جز بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. این تلویزیون تصویر را با کیفیت 4K نمایش داده و قابلیت‌هایی دارد که به هر چه بهتر شدن کیفیت آن کمک می‌کنند. سیستم صوتی آن هم با بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته مکمل تصویر فوق‌العاده‌ی تلویزیون است. از طرف دیگر سیستم عامل لینوکس باعث شده کاربر به گستره‌ی وسیعی از اپلیکیشن و بازی در Opera Store دسترسی داشته باشد و امکانات بسیار مفید در اختیار او قرار داده است. درادامه به نقد و بررسی این تلویزیون کارآمد خواهیم پرداخت.

طراحی

مدل  49X7000E  طوری طراحی شده تا تمام تمرکز بیننده را روی تصویر معطوف شود. صفحه نمایش 55 اینچی داخل یکی قاب آلومینیومی بسیار باریک قرار گرفته تا کاربر تصویری تقریبا بدون حاشیه مشاهده کند. از کنار که به تلویزیون نگاه می‌کنیم ضخامت بسیار کم صفحه نمایش جلب توجه می‌کند. در کل طراحی بسیار ظریف این تلویزیون باعث شده قرار دادن آن حتی در فضاهای محدود ممکن باشد. از طرف دیگر پایه‌ها و پشت تلویزیون طوری طراحی شده‌اند تا به مدریت کابل‌ها کمک کنند. در واقع قسمتی از پایه‌ها که پشت تلویزیون واقع شده جای قرار دادن کابل‌ها است. به این صورت شلوغی و به هم‌ریختگی کابل‌ها ظاهر تلویزیون را خراب نخواهد کرد.

قابلیت‌های پیشرفته برای تصویری فوق‌العاده

یکی از فناوری‌هایی تصویری این تلویزیون  4K HDR است. برای دستیابی به حداکثر کیفیت ممکن، در این تلویزیون جزئیات و وضوح تصویر  4K و شفافیت و رنگ‌های واقعی فناوری HDR با هم ترکیب شده‌اند. با این فناوری تلویزیون به پالت رنگ بسیار گسترده‌ای دسترسی خواهد داشت و می‌تواند تصویر را با کنتراست و وضوح بیشتری ارائه دهد. به این صورت حتی سایه‌های تاریک و قسمت‌های شفاف تصویر با جزئیات و وضوح فوق‌العاده پخش خواهند شد. علاوه بر این تلویزیون‌های  4k سونی جفتی بدو نقص برای PlayStation4 هستند. کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت HDR هنگام بازی کردن تصاویر بسیار واقعی و طبیعی ببیبند و تجربه‌ای نفس گیر از بازی کردن داشته باشد.  

البته این تلویزیون از فناوری‌های دیگری نظیر 4K X-Reality PRO برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌کند. این فناوری در واقع کار کاهش نویز را انجام می دهد و با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، تصویر پر از جزئیات و با وضوح فوق‌العاده به ارمغان می‌آورد. به این صورت تصاویری که توسط تلویزیون پخش می‌شود طبیعی‌تر و واضح‌تر خواهند بود. 4K X-Reality PRO همچنین کیفیت مقیاس تک تک پیکسل‌ها را افزایش می‌دهد تا تصویری که به بیننده ارائه می‌شود پر از جزئیات واقعی باشد. مجموعه‌ی روش‌های کاهش نویز این تلویزیون باعث می‌شود در تصویر خطوط واضح‌تر باشند، صحنه‌های اکشن به خوبی و با سرعت پاسخ‌دهی بالا پخش شوند، صحنه‌های تاریک وضوح خود را حفظ کنند و تصاویری که از طریق اینترنت پخش می‌شوند پیوستگی بیشتری داشته باشند.

کیفیت صدا

از آن‌جایی که کیفیت تصویر فوق‌العاده بدون یک سیستم صوتی مناسب ارزشی ندارد، برای مدل 49X7000E  فناوری‌های متعددی در نظر گرفته شده تا صدای فراگیر و واقعی در محیط ایجاد کند. ClearAudio+ یکی از این فناوری‌ها است که باعث می‌شود صدای تلویزیون به اندازه‌ی تصویرش واقعی باشد. این فناوری باعث می‌شود صدای تلویزیون کاملا کوک باشد تا صدایی مجذوب کننده و فراگیر در محیط پخش شود. به این صورت موسیقی، دیالوگ فیلم‌ها و افکت‌های فراگیر با وضوح و تمایز بیشتری پخش خواهند شد.

در این تلویزیون از فناوری Cinematic S-Force Front Surround نیز استفاده شده که باعث می‌شود صدایی فراگیر در محیط ایجاد شده و کاربرد را در خود غرق کند. این فناوری با الگوبرداری از روش مغز برای مرتبط کردن منابع مختلف صدا طراحی شده تا بتواند میزان صدای مناسب، تعلیق و گستره‌ی موج‌های صدا را تنها با استفاده از دو کانال اسپیکرهای چپ و راست ایجاد کند. با وجود یک میدان صوتی سه بعدی، کاربر می‌تواند از صدایی باکیفیت در محدوده‌ای وسیع‌تر لذت ببرد.

گفتنی است مدل 49X7000E  از فناوری‌های به روز صوتی مثل Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby  Pulse و DTS Digital Sorround پشتیبانی می‌کند. به این صورت کاربر می‌تواند هنگام تماشا کردن فیلم در خانه تجربه‌ای نزدیک به تماشا کردن فیلم در سینما داشته باشد.

یک تلویزیون هوشمند

مدل 49X7000E  به معنای واقعی یک تلویزیون هوشمند است. این مدل از سیستم عامل لیونکس بهره‌مند است. از این رو کاربر می‌تواند علاوه بر لذت بردن از کار کردن با یک سیستم عامل بسیار ساده، کارآمد و امن به گستره‌ی وسیعی از بازی و اپلیکیشن نیز دسترسی داشته باشد. همچنین کاربر می‌تواند از طریق مرورگر اینترنت موارد مورد نظر خود را در اینترنت جست‌وجو کند. Chromecast Built-in از دیگر قابلیت‌های هوشمند این تلویزیون است که امکان منتقل کردن فیلم، سریال و موسیقی مورد علاقه‌ی کاربر به صفحه نمایش تلویزیون را فراهم می‌سازد. البته این قابلیت مخصوص کاربرانی که برای گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم و سریال از اپلیکیشن‌هایی مثل Youtube و Netflix استفاده می‌کنند طراحی شده است.

امکانات

این محصول سونی امکانات و قابلیت‌هایی دارد که می‌توانند برای کاربر بسیار مفید باشند. یکی از این قابلیت‌ها Miracast است. میراکست را می‌توان به نوعی HDMI بی‌سیم نامید. با استفاده از این قابلیت، کاربر بدون اینکه نیازی به برقراری اتصال از طریق کابل بین تلویزیون و گوشی یا کامپیوتر داشته باشد، می‌تواند از تلویزیون خود به عنوان صفحه نمایش استفاده کنید.  از این طریق فعالیت‌های متنوع انجام شده روی دیوایس‌های هوشمند از قبیل کار با اپلیکیشن‌ها، تماشای ویدیو و انجام ‌بازی‌ را می‌توان با کیفیت فوق‌العاده و به صورت بی‌سیم بر روی صفحه‌ی تلویزیون مشاهده کرد. قابلیت دیگری نیز با عنوان PhotoSharing Plus برای به اشتراک گذاشتن فایل‌های صوتی و تصویری موبایل با تلویزیون طراحی شده و با موبایل‌های اندروید و iOS سازگاری دارد. تلتکست و راهنمای برنامه‌های تلویزیون از دیگر امکانات این تلویزیون محسوب می‌شوند.

درگاه‌های ارتباطی

 

این محصول سونی از لحاظ درگاه ارتباطی چیزی کم ندارد و تقریبا به انواع پورت‌های موجود مجهز است. سه درگاه USB و 3 درگاه HDMI امکان اتصال فلش، هارداکسترنال و انواع دستگاه‌های پخش به تلویزیون را ممکن ساخته‌اند. برای دستگاه‌های قدیمی هم ورودی کامپوزیت در نظر گرفته شده است. از آن جایی که این تلویزیون هوشمند است قابلیت اتصال به اینتنرت از طریق Wifi و پورت شبکه را دارد. ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و خروجی هدفون از جمله‌ی درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون هستند.

جمع‌بندی

 

پس از بررسی جوانب مختلف مدل 49X7000E  این محصول سونی می‌تواند تمام انتظارات کاربر از یک تلویزیون پیشرفته را برآورده کند. کیفیت تصویر 4K به همراه فناور‌های پیشرفته‌ که به هرچه  بهتر شدن آن کمک می‌کنند امکان تجربه‌ای واقعی و مجذوب کننده از تماشای فیلم را برای کاربر فراهم کرده است. البته سیستم صوتی تلویزیون هم مکمل کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ی آن شده و تجربه‌ای شبیه به تجربه‌ای که در سینما داریم را به ارمغان می‌اورد. در نهایت قابلیت‌های هوشمند تلویزیون به همراه دسترسی به فروشگاه اپلیکیشن Opera Store امکانات کاربردی و مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز  49 اینچ تصویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند. این تلویزیون به فناوری X-Reality Pro مجهز است. این فناوری در واقع برای بهبود تصاویر کیفیت پایین برای نمایش روی صفحه‌ نمایشی با روزلوشن بالا طراحی شده است. فناوری دیگر  Dynamic Contrast Enhancer نام دارد که کنتراست تصویر را بهبود بخشیده و باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. دو فناوری دیگر هم با عناوین Motion Flow XR 200 و Live Colour برای بهبود حرکت اجسام در تصویر و پالت رنگ تلویزیون طراحی شده‌اند. این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی هم دارد و می‌تواند افزونه‌ی مناسبی برای دکوراسیون خانه باشد. پایه‌ها طوری طراحی شده‌اند که از رو به رو قسمت پشت آن‌ها مشخص نیست. این نکته باعث شده تلویزیون از رو به رو ظاهر جالبی داشته باشد. همچنین قاب بسیار باریک آن تلویزیون را زیباتر کرده و از طرف دیگر باعث شده تصویر با حداقل حاشیه برای کاربر به نمایش در بیاید. سیستم صوتی مدل KD-49X7000E از نوع دو کاناله است و توان خروجی آن 20 وات است. باتوجه به سایز این مدل و این که برای سالن‌های کوچک و متوسط مناسب است، این سیستم صوتی می‌تواند نیازهای کاربر را به خوبی برطرف کند. البته سیستم صوتی دستگاه از Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Pulse پشتیبانی می‌کند. گفتنی است این تلویزیون به خروجی صدای اپتیکال نیز مجهز است که کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. همین مسئله باعث می‌شود هنگام تماشا کردن فیلم تجربه‌ای مشابه به تجربه‌ی تماشا کردن فیلم در سینما داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این تلویزیون هوشمند بودن آن است. مدل KD-49X7000E دارای سیستم عامل لینوکس است و قابلیت‌هایی مثل  Miracast، EPG، مروگر اینترنت و تلتکست دارد که کاربری آن را از یک تلویزیون معمولی فراتر برده‌اند. به خاطر وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، کاربر برای وصل شدن به تلویزیون روش‌های مختلفی پیش رو دارد. مدل KD-49X7000E به درگاه‌های USB، HDMI، کامپوننت و کامپوزیت مجهز است و قابلیت اتصال به Wifi نیز دارد.


 



تصاویر بیشتر


 



تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی  مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ
تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی  مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ
تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی  مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 
















تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 ...







رتبه: ۴٫۸ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ و قیمت انواع تلویزیون سونی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلویزیون ...




SONY TV 49X7000E فروشندگان و قیمت تلویزیون - ایمالز







رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۶ رأی - ‏‎ریال ۵۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۲۸٬۰۰۰٬۰۰۰SONY TV 49X7000E تلویزیون 49 اینچ فورکی الترا اچ دی سونی SONY TV 49X7000E ... تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ Sony ...




تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی سری BRAVIA مدل KD ...





مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی سری BRAVIA مدل KD-49X7000E-سایز 49 اینچ،قیمت Sony KD-49X7000E Smart LED TV 55 Inch به همراه تصاویر،نقد ...





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ





4K HDR یک استاندارد جدید تصویری در تلویزیون سونی مدل KD-49X7000E که اطلاعات بیشتری درباره روشنایی تصویر به همراه دارد، تا بتواند کنتراست بهتر و طیف ...





تلویزیون ال ای دی سونی sony KD-49X7000E الترا اچ دی ...





تلویزیون ال ای دی سونی sony KD-49X7000E الترا اچ دی (UHD 4K HDR) اسمارت 49 ... مدل. KD-X7000E. سایز. 49 اینچ. شرکت سازنده. سونی / sony. کشور سازنده. مالزی.





تلویزیون سونی فورکی هوشمند sony 4k smart tv kd-49x7000e







رتبه: ۴٫۹ - ‏۳ مرورتلویزیون سونی مدل 49X7000E دارای کیفیت فورکی با رزولوشن 3840 × 2160 ... تلویزیون سونی هوشمند اولترا اچ دی KD-49XE7005 SONY SMART LED TV ... 7000 ای « SONY X7000E » است که امسال سونی آن را در چهار سایز 43، 49، 55 و 65 اینچ روانه بازار کرده. ... تلویزیون ال ای دی ال جی سوپر اولترا اچ دی هوشمند 49SK7900PVB LG.




تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ





خرید تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ ، خرید Sony KD-49X7000E Smart LED TV 49 Inch ، لیست قیمت تلویزیون هوشمند ال ای دی ...





لیست قیمت KD-49X7000E UltraHD - 4K | ترب





تلويزيون هوشمند ال اي دي سوني مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ تلويزيون هوشمند ال اي دي سوني مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ. بدون قیمت. خرید. خرید. دیجیکالا.





قیمت و خرید تلویزیون سونی X7000E سونی 49X7000E







رتبه: ۴٫۸ - ‏ ۱ مرورخرید آنلاین تلویزیون سونی 49X7000E از فروشگاه دی جی بانه. ... تلویزیون ال ای دی 4K سونی مدل X7000E سایز 49 اینچ ... X7000E سونی تکنولوژی X-Reality Pro در تلویزیون سونی X7000E کیفیت تصویر 4K در تلویزیون هوشمند سونی X7000E ...
وارد نشده: KD-





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD 49X7000E سایز 49 ...





جدیدترین مدل های تلویزیون با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD 49X7000E سایز 49 اینچ ,





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ





خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ با بهترین قیمت و ارائه ضمانت اصلی از فروشگاه اینترنتی نستلن.





تلويزيون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ





تلويزيون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ | فروشگاه اینترنتی سبزسنتر فروشنده محصولات سونی در بازار ایران.





قیمت تلویزیون سونی 49X7000E - تلویزیون سونی X7000E





تلویزیون سونی 49X7000E دارای کیفیت تصویر 4K همراه با نور پس زمینه Edge LED، ... اینترنتی و همچنین مرورگر Opera مربوط به بخش هوشمند تلویزیون سونی هستند. ... شدن تلویزیون های ال جی شده بخصوص در سری های 8 و 9 که سوپر الترا اچ دی هم هستن ... اگر سایز 49 اینچ می خواین اگر بتونین برای مدل 49X8000E هزینه کنین واقعا ...





تلویزیون ال ای دی سونی KD-49X7000E UltraHD - 4K - زنبیل





خرید اینترنتی تلویزیون ال ای دی سونی KD-49X7000E UltraHD - 4K با تضمین خرید با ... مدل KD-49X7000E با گارانتی بازرگانی ایران ( ... سایز صفحه نمایش: 49 ...





تلویزیون 49 اینچ سونی مدل KD-49X7000E - آپارات





تلویزیون ال ای دی LED برند SONY ساخته شده در سال 2017 ، نوع صفحه نمایش آن تخت، در سایز 49 اینچ با کیفیت 4K UHD تولید شده و از سری های KD-X700E است.





سونی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7500 سایز ...





سونی تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7500 سایز 49 اینچ. Sony KD-۴۹X۷۵۰۰ Smart LED TV ۴۹ Inch. امتیاز محصول: ...
وارد نشده: 49X7000E





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 ...





خرید اینترنتی تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ و انواع تلویزیون در فروشگاه اینترنتی چهلسو با مناسب ترین قیمت - اطمینان از ...





تلويزيون هوشمند ال اي دي سوني مدل KD-49X7000E سايز 49 ...





مشخصات فنی کاملتلويزيون هوشمند ال اي دي سوني مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ ،قیمت تلویزیون Sony KD-49X7000E Smart LED TV 49 Inch به همراه گالری عکس، ...





تلویزیون سونی ال ای دی KD-49X7000F هوشمند سایز 49 اینچ ...





تلویزیون سونی ال ای دی مدل Sony KD-49X7000F LED TV 49 Inch سایز 49 اینچ. Sony KD-49X7000F LED TV 49 Inch. افزودن به علاقه مندی ها. تلویزیون سونی ال ای ...





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمقایسه پیشنهادهای قیمت تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ در بین فروشگاه های اینترنتی در دسته بندی تلویزیون.




قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی 49 اینچ مدل 49X7000E - اسک





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD49X7000E سایز 49 اینچ Sony ... تلویزیون ال ای دی سونی sony KD49X7000E الترا اچ دی (UHD 4K HDR) اسمارت 49 اینچ ...





تلویزیون ال ای دی سونی مدل KD-49X7000F سایز 49 اینچ





۲ ساعت پیش - تلویزیون سونی ال ای دی KD-49X7000F هوشمند سایز 49 اینچ . ... 4K HDR یک استاندارد جدید تصویری در تلویزیون سونی مدل KD-49X7000E که ...





تلویزیون 49 اینچ و 4K سونی 49X7000F - بانه سرویس







رتبه: ۲٫۸ - ‏۵ مرورقیمت تلویزیون سونی 49X7000F با مشخصات کامل دارای سایز 49 اینچ و ... و HLG دریافت و پخش محتوای 4K HDR بر روی این تلویزیون هوشمند سونی صورت می‌گیرد. ... پیکسلی‌اش از وضوح و کیفیت بالایی در نمایش محتوای چند رسانه ای بهره می‌برد. ... از این جدیدترین مدل‌های 2018 سونی است که جایگزین مدل 49X7000E سال قبل شده است.




تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی KD-49X7000E سایز 49 اینچ







رتبه: ۰ - ‏ ۱ مرورتلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E از محصولات جدید این شرکت است که دارای امکانات و قابلیت‌های فراوانی می‌باشد. این تلویزیون طراحی بسیارمنحصر ...




ال ای دی LED::تلویزیون سونی::تلویزیون بر اساس سازنده: ...





این تلویزیون از سری W800 و در سایز ۴۹ اینچ، با کیفیت فول اچ دی به بازار عرضه شده است. تلویزیون هوشمند ... تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7500F.





تلویزیون سونی 49X7000E - فروشگاه بانه خرید





تلویزیون ال ای دی اسمارت فورکا سونی سري BRAVIA مدل SONY BRAVIA 49" 4K Smart LED TV KD-49X7000E ... تلویزیون ال ای دی سونی KD-49X7000E با یک سطح کاملا جدید از کیفیت تصویر با وضوح 2160×3840 4 ... سایز صفحه نمایش (اینچ) 49





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 ...





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ تصویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند ...





تلویزیون 49 اینچ فورکی الترا اچ دی سونی SONY TV ...





قیمت تلویزیون سونی 49X7000E | تلویزیون 49 اینچ 4K اندروید سونی 2017 مدل X7000 با سیستم عامل اندروید ... کابل اچ دی ام ای فورکی ال جی LG 4K HDMI CABLE ...
وارد نشده: سایز ‏| باید شامل این عبارت باشد: سایز





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی سری BRAVIA مدل KDL ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی سری BRAVIA مدل KDL-48W650D سایز 48 اینچ Sony ... تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ Sony ...





قیمت و خرید تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD ...





مشخصات فنی Sony KD-49X7000E Smart LED TV 49 Inch. صفحه نمایش. سایز صفحه 49 اینچ; تکنولوژی صفحه LED; نوع صفحه تخت ...





تعمیرات تلویزیون سونی با گارانتی خدمات در مرکز تعمیر ...





تعمیرات تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-55X7000E سایز 55 اینچ; تعمیر تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی KD-49X7000E سایز 49 اینچ; تعمیرات تلویزیون ال ...









تعمیرات تلویزیون سونی در تهران







تعمیر تلویزیون سونی در کرج







تعویض پنل تلویزیون سونی








صفحه سیاه و بدون تصویر در تلویزیون







نیمی از صفحه خالی است و تلویزیون تصویر ندارد در حالی که نیمی دیگر عادی است






بیشتر ببینید



نمایش موارد کمتر






SONY KD-49X7000E-4K Smart-49 inch - دیجی آنلاین





SONY KD-49X7000E-4K Smart-49 inch. تلویزیون 4K-ULTRA HD TV سونی چهل و نه اینچ فورکی هوشمند ... تلویزیون 49 اینچ فورکی سونی مدل X7000E. ۵,۹۰۴,۰۰۰ ...





KD-49X8500F - فروشگاه سونی ایران - فروش انواع محصولات ...





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X8500F سایز 49 اینچ تصویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد که برای گیمرها گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این تلویزیون ...





تلویزیون سونی 4k در اصفهان





فروش ویژه تلویزیون هوشمند سونی 4k sony 55x8500d پخش تصاویر با کیفیت uhd 4k ... فروش تلویزیون ال ای دی 4k سونی مدل x7000g سایز 65 اینچ sony led 4k hdr ... تلویزیون اسمارت فورکی سونی مدل kd-49x7077f شرکت سازنده. ... ال ای دی اسمارت فورکا سونی مدل kd-49x7000e مدل تلویزیون سونی 49x7000e سایز صفحه نمایش.





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ





مشاهده مشخصات و خرید آنلاین تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ و محصولات متنوع در حوزه تلویزیون از معتبرترین فروشگاههای ...





تلویزیون سونی 49X7000E سری X7000E - فروشگاه بانه هدیه







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورتلویزیون مارک سونی 49 اینچ ال ای دی فور کی اچ دی ار آنالوک دیجیتال TV SONY ... تلویزیون سونی ۴۹X7000E سری X7000E تلویزیون سونی 49X7000E سری X7000E ... تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-55X8500F سایز ۵۵ اینچ ... مشخصات تلویزیون سونی ۴۹X7000E سایز ۴۹ اینچ تلویزیون سونی ۴۹X7000E اسمارت و مجهز به ...




تلوزیون Archives | صفحه 2 از 23 | خرید اینترنتی بیراق





خرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ قیمت : 5499000 تومان برند ... تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ.





معرفی بهترین تلویزیون ال ای دی سال 98 بر اساس قیمت - ...





با ارزان ترین مدل های LED در سال 98 آشنا شوید، مشخصات کامل بهترین مدل های تلویزیون در سال 98،برای خرید تلویزیون با کمبود بودجه مواجه هستید؟ با ما باشید.





تلويزيون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سايز 49 ...





تلويزيون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ. تومان 0. – اندازه ی صفحه نمایش 49 اینچ – 122.5 سانتیمتر. – تلویزیون صفحه تخت با صفحه نمایش ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی KD-49X7000E ... - آی تی بازار





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی Sony KD-49X7000E 49inch Smart LED TV لیست قیمت تلویزیون LED هوشمند سونی 49 اینچ KD-49X7000E خرید اینترنتی تلویزیون ال ... تلویزیون هوشمند سونی با مدل KD-49X7000E دارای سیستم عامل لینوکس بوده و ... Audio Output; سایز صفحه نمایش: 49; اتصال بی‌سیم: Wi-Fi IEEE 802.11a/b/g/n ...





Sony KD-49X7000E Smart LED TV 49 Inch - تلویزیون ...





دیجی کالا تلويزيون هوشمند ال اي دي سوني مدل KD-49X7000E سايز 49 اينچ Sony KD-49X7000E Smart LED TV 49 Inch خرید از دیجی کالا 7,699,000 تومان نحوه ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7500F سایز 55 ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-55X7500F سایز ۵۵ اینچ. 3959063 150x150 ... lg 49uj651v 300x300 - تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل 49UJ651V. نمره 0 از 5.





قیمت تلویزیون سونی 42 اینچ | تلویزیون - خرید تلویزیون ...





خرید و بهترین قیمت جدیدترین مدل تلویزیون های تخت، منحنی و دیواری سامسونگ، ال جی، سونی، اسنوا، ایکس ویژن، هایسنس، پاناسونیک، فیلیپس و شارپ در اینچ های ...





قیمت تلویزیون سونی 48 اینچ | تلویزیون - خرید تلویزیون ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی سری BRAVIA مدل KDL-48W650D سایز 48 اینچ. ۷,۸۸۰,۰۰۰ ... تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ. ۱۲,۸۰۰ ...





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 ...





تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچ تصویر را با کیفیت ۴K نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند ...











تصاویر بیشتر برای تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-49X7000E سایز 49 اینچگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








X7000e Sony



ترجمه این صفحه

飛比價格含有 [kd-49x7000e sony]、[kd-43x7000e sony]、[kd-43x7000e] 相關產品。都在全台 ... تلویزیون ال ای دی 4k سونی مدل x8000e سایز 55 اینچ از محصولات 2017 sony است. Tivi Led ... تلویزیون هوشمند سونی 65 اینچ 4k مدل x7000e. Remains in ...





X7000e Sony



ترجمه این صفحه

49 Inch Sony X7000E 4K Smart LED TV- in LED TVs, TVs, Electronics - best price ... kd43x7000e kd43x7000f kd49x7000e kd49x7000f kd55x7000e kd55x7000f ... تلویزیون ال ای دی 4k سونی مدل x8000e سایز 55 اینچ از محصولات 2017 sony است. ... تلویزیون LED هوشمند سونی 43 اینچ - Sony KD-43X7000E Smart LED TV نحوه ...





تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 55N6900 سایز 55 اینچ





ساعت هوشمند . رنگ: مشکی نقره ای. تکنولوژی صفحه: LED. سایز صفحه نمایش: 55 اینچ . تلویزیون ال ای دی سونی مشکی نقره ای مدل KD-49X7500F با گارانتی ...





Sony 49 Inch 4K Ultra HD HDR Smart TV - KD-49X7000E





۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - تلویزیون ال ای دی سونی 49 اینچ اسمارت مدل SONY KD-49X7000E الترا اچ دی ... تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند سونی 50 اینچ مدل 50w800b. تلویزیون ... شرکت سازنده. سونی SONY. مدل. KD-49X7000E. سایز. 49. کشور سازنده.





49" LG Smart TV with webOS 49LF630 - بانه استار





۳۰ آذر ۱۳۹۴ - تلویزیون ال ای دی سونی 49 اینچ اسمارت مدل SONY KD-49X7000E الترا اچ ... اچ دی فورکی ULTRA HD 4K. مشخصات کلی. شرکت سازنده. ال جی. سایز.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو